Sunday, 23 February 2014

Aiman bijak



Aiman, kan dah janji nak hafal sifir.
ni tengok belakang buku ,
ada jadual sifir, memang la boleh jawab semua. Awrrr

Aiman tak ingat lah bang. Susah.

Aiman pandai naik basikal?

Pandai.

Macam mana Aiman belajar naik basikal? 
Belajar banyak kali kan? Bila jatuh, naik balik. 
Macam tu jugak hafal sifir. Buat banyak kali

Takkkkk! Aiman belajar basikal TENGOK kawan je.
So, sifir pun Aiman TENGOK lah belakang buku. 

hmmm. okkk, bijak bijakkk.
tergores hati cikgu. haha


Gambar dicedok tanpa kebenaran dari http://katanajeeb.blogspot.com/

10 comments:

  1. aiman tak kisah... bijak aiman ni kenakan cikgu dia :D

    ReplyDelete
  2. hahaha,, kalau aku dapat budak cenggini nanti,, siap pale dia,, aku cukuq! hahaha

    ps- mohon cikgu cukuq misai. -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah tebas dah muja. ramai cemuh kata hemsem luar biasa. :'(

      Delete
  3. Comelnya cikgu. Nak belajar sama2 boleh?

    ReplyDelete
  4. hurmmm kahkahkah kena troll ngn budak

    ReplyDelete
  5. Ahhaha, kanak2 la nih bijak dr cekgu..

    ReplyDelete
  6. Hahaha... takper la belajar slow2 dulu kan...

    ReplyDelete