Sunday, 23 February 2014

Aiman bijak



Aiman, kan dah janji nak hafal sifir.
ni tengok belakang buku ,
ada jadual sifir, memang la boleh jawab semua. Awrrr

Aiman tak ingat lah bang. Susah.

Aiman pandai naik basikal?

Pandai.

Macam mana Aiman belajar naik basikal? 
Belajar banyak kali kan? Bila jatuh, naik balik. 
Macam tu jugak hafal sifir. Buat banyak kali

Takkkkk! Aiman belajar basikal TENGOK kawan je.
So, sifir pun Aiman TENGOK lah belakang buku. 

hmmm. okkk, bijak bijakkk.
tergores hati cikgu. haha


Gambar dicedok tanpa kebenaran dari http://katanajeeb.blogspot.com/

Sunday, 9 February 2014

Sel-sel otak sedang berhubung



Ini hari masuk minggu ke-tiga aku mengajar anak2 yatim.






Bang, kenapa nama abang shawn razaleigh?

- errr

Abang ni orang putih ke?

- kahkahkah!



Agaknya sel-sel otak dia sedang berhubung rancak.


Wednesday, 5 February 2014

Permainan mencarut- Flappy Bird


tning
tning
pekkk

haishhh syaitannn.

tning
tning
tning
tning
pekkk

grrr syaitannnnn betul.

tning
tning
tning
tning
tning
tning
tning
tning
pekkkkk

SYAITONNNNNNNNNNNNNNNNNN,
NOKAROM, KHINZIR,
*&*&^^&%$%$^$&*^


Game ni buat aku jadi mesin mencarut

Sunday, 2 February 2014

Soalan Maut 2




Abang pernah ke guna matematik tambahan dalam kehidupan sebenar?


Pernah!


Bila? Contohnya?


Ok. Jom belajar Sains pulak.



P/s:
Dulu aku nak tanya jugak soalan cenggini kat cikgu.
Nyesal tak tanya dulu.
Sekarang dah kena soal. Tak dapat jawab.

Soalan Maut




Mengajar matematik tambahan dekat rumah anak2 yatim.

Ada sorang tanya,

Bang, bila masa kita nak guna matematik tambahan dalam kehidupan sebenar?

aku ternganga. 
 
:o




Shawn Razaleigh