Sunday, 15 September 2013

Nyamuk bersetubuh

Assalammualaikum

Seperti biasa, sebagai seorang pelajar yang power,
aku study sampai lewat malam.

Sekali sekala, 
nampak kelibat nyamuk bersetubuh di atas udara. 
Memang power skill mereka.
Ingin sahaja aku rakam aksi ghairah tersebut 
dan hantar ke mana-mana laman web lucah
Tapi aku cegah niat jahat tersebut cepat2

Sudahlah besetubuh atas udara,
ada pula yang mengigit-hinggap tangan aku
Aku masih biarkan.

Hinggalah seekor gajah menghinggap..
Ini memang rare. Berlaku 18tahun sekali sahaja.
Gajah ok.







Shawn Razaleigh

11 comments:

  1. Ni mesti apabila shawn dah dilanda kebosanan XD

    ReplyDelete
  2. tak tahu lak seteruk ini kegilaanmu ini,, hahaha,,

    ReplyDelete
  3. hahhaha. xda benda lain boleh lukis ke

    ReplyDelete
  4. bukak blog sana tak update
    bukak sini pun tak update -_-

    ReplyDelete
  5. Salam...
    Gajah pn bleh hinggap eh... kreatif la...

    ReplyDelete
  6. Haha. tegang muka meng-gelak gelak sebab tengah pakai mask

    ReplyDelete